If this was a movie.

For My Hubby * Muhammad Fuad *

Friday, July 29, 2011 7:55 AM


Lagu nie utk pkwe nyny yg trsygg . plus-2 sygg snad-2
ILOVEYOUU MUHAMMAD FUADD
cygg harap abgg fham ape mksd lagu nie



THANKS FOR HEAR MY SONG , GUYS

0 comments

huh ? hampir-2 break je tady

7:12 AM


huh ? tadyy smapi-2 skola pkul 7.00 a.m . ade brita buruk yg mngemparken nyny . ase na mnanges je . tapyy nyny than je . huh ? then , tepadd pkul 12.00 , mse tuh da balek skola da lha . hubby tnggu nyny tat luar . ade something dye na ckap . huh ? rupe-2 nye dye na break . grr ~ . na twu nyny break nan dye atau tydak . kejapp . dye ckap mcm nie lha ea

hubby : ' cygg , abgg na mnta break , ley ? '
nyny : ' law ta maw ? na buadd ape ? '
hubby : ' law ta maw , tape lha '
nyny : ' betul ? serius nie ? '
hubby : ' btul lha . serius lha '
nyny : okehh . law ta maw break gax , na buadd ape ? '
hubby : ' ta maw tape lha '
nyny : okeh-2 . ta maw break
hubby : * angguk *

nyny twu , dye sygg nyny lagy . law dye ta sygg da lame dye pkse nyny sruh break nan dye . grr ~ . tapyy yg malangnye , dye maseh ta maafken nyny . nie prbualan kamyy

nyny : cygg , mnta maaf psal hary tuh . cygg twu , cygg sala . cygg mnta maaf snad-2 '
hubby : * geleng *
nyny : tolong lha . cygg janji ta buadd lagy .
hubby : * geleng lgy *
nyny : abgg , na bukti ken ?
hubby : ta payah bgy bukti puns tape .
nyny : ishh , ckap lha elok-2
hubby : btul lha . ta paya bgy bukti
nyny : emm

mcm tuh lha psangan couple * wanyy nd fuadd * asyik-2 gado . tuh lha keje kamyy . grr ~ . nyny ase mcm dunia nyny nie kelabu je . huaaaaa ! abgg , maafken cygg . please-3 . iloveyouufreakingdamnmuch . forgive me abgg . huh ? mcm nie lha nyny mrayu tat dye . tapyy , tiade maaf bagymu . emm . da lha , smpai sini je kowdd . THE ENDD . iloveyouu hubby . salam

0 comments

aku ryndu kau hubby !

Sunday, July 24, 2011 3:37 AM


heyy-2 , lame ken nyny ta post tat bloggie . hahah . soryy lha . sibuk skit . sibuk ? sbuk lha snad ken ? heheh . okeh now , cite psal hubby nyny . grr ~ . nyny rndu gyle tat hubby nyny . tataw na buadd ape da . nyny rndu na ckap nan dye . nyny rndu dye snad-2 . ryndu stenga maty . abgg , smpai bile cygg na tnggu abgg maafken cygg . cygg twu cygg sala . cygg mnta maaf . cygg ta patot buadd mcm tuh tat abgg . sumpah ! cygg twu cygg sala . cygg mnta maaf . cygg sygg abgg snad-2 . jgn tnggalken cygg . cygg ta snggup . cygg twu , abgg tngk muka cygg puns , haty abgg da saket . abgg cygg sedeyy . tapyy smpai bile cygg hrus tnggu abgg . cygg rndu abgg . ryndu snad . abgg , maafken cygg . cygg mnyesal coz buadd abgg mcm tuh . cygg ase mcm na bnuh dri . cygg janjy cygg ta buadd lgy . tapyy abgg , na bukti . okeh fine ! cygg akn tnjuk bukti tuh . abgg , cygg hrap abgg dpad maafken cygg . cygg ta boleh hdup tnpa abgg . abgg lha nyawa cygg . abgg , tlong maafken cygg . sblum tuh , dnga lgu yg bwah tuh ye . hahah . mse hry kantin , hubby bli lgu tuh . mksd lgu nie , dye tujuken utk nyny lha . heheh . ty . da lha . smpai sni je lha . THE ENDD . fafay . salam :)


0 comments

imissyouu Ejat :-)

3:25 AM


bro . mne youu mnghilang . i ryndu youu . ryndu snadd , taw ta ? tataw ken ? youu , tlongg buka fone . brooooo !!!!! mne youu ? i cry youu nie . youu , i sygg youu . sygg plus-2 . youu , i na nanges . i milik youu . broo , lgu nie utk youu . sygg youu snad-2 bro !



i hrap youu suke lgu nie . hee ~ . ty :) . fafay . THE ENDD . salam :D

0 comments

saya sayang awakk budakk !h0

Sunday, July 10, 2011 1:09 AM


heyy awakk
da lame kita jdi kwan , bile prtama kli saia brpisah dngn owgg yg saia syg tuh . awakk slalu ingadken saia . im deserve sumone better nd bila awak terkeliru dengan si dia awak . awak akn crita pade saia nd kita jdi shabat teragung nd terulung .
awak , saia fkir kita akan dpad elakkan perasaan sayang lebey dari kawan tu akn dpad kita lakukan , tapi .... kita gagal awak . dlam diam antra kita ada prasaan yg ta kita sdari .
awak , saia takowd snad na sahken prasaan saia nd awak trtunggu pngesahan tuh dlam bbrapa wktu . saia takowdd psang brbuah dua kali . saia takowdd dkcewakan lagi . saia takowdd menangis lagi .
awak , untung si dia yang memiliki awak . cumanya si dia tak menghargai awak . saia ta fham knapa tapi saia tahu dia punyai rasa selamat.sebab awak terlalu baik,awak takkan tinggalkan dia.walau apapun yang dia wat.
awak, masa saya tahu awak dah berpisah,saya sedey.teringatkan si dia awak yang tak pernah saya jumpa tu tapi pernah berbual,dan teringat komitmen awak yang keciklagi tuh.
awak, masa tu saya rasa nak terbang balik kl,jumpa awak.legakan pasaan awak.temankan awak sekjap.masa tu awak kusut,rumit dan bingung..saya rasa sedey tgk awak macam tu.
awak, tak lama lepas tu awak bagitahu saya..awak dan si dia akan kembali bersatu.saya terkelu,terdiam.teringat umah impian saya,yang awak janji nak sama-sama reka bentuknya.tambah-tambah apa yang patut..saya nak nanges tapi saya tak berdaya lagi.
awak, sekelip mata semuanya berlalu.saya terkenang semua kata-kata awak.segalanya.dan bila awak memilih nak kembali pada si dia,saya kecewa tapi pasrah.
awak, semua perbualan dan perbincangan yang kita dah buat menerpa kat benak saya.tertanya apa dosa saya,kenapa saya lagi..
awak, saya faham kenapa awak pilih dia semula,walaupun dah maca-macam yang dia buat,lukakan hati awak..saya faham.tapi saya manusia biasa tetap akan terluka.
awak,bila awak maklumkan pada saya..malamtu saya tak tido.nak menangis tapi rasa macam tak berguna.kenapa??entahlah..sejak kenal erti duka saya makin kekurangan air mata.
awak,saya sayang kat awak.dan saya tahan diri saya dari hubungi awak.awak,bila awak sms saya dan bagitahu jangan sms awak sebab awak nak jumpa si dia..saya rasa terluka sangat.dan rasa macam saya bencikan awak sangat-sangt.saya rasa macam awak sengaja permainkan saya selama ni.awak sengaja buat saya jatuh cinta.sedangkan sebelum ni saya sukar nak akui pasaan saya sebab saya takut.bila akhirny awak tahu,ini saya dapat..saya kecewa.
awak, semlam awak sms saya lewat malam.awak minta maaf dan awak harap ada ruang lagi untuk awak dalam hati saya.dan awak harap jugak saya takkan delete saya dari list dalam hati saya.dan awak masih harap ada ruang untuk kita kalau ditntukanNya. dan awak cuba yakinkan saya,awak takkan lari dari pasaan awak.yang sesungguhnya AWAK SAYANG SAYA.tapi segalanya perlu dibatasi sebab status awak..
awak,saya geram,rasa nak marah.kenapa awak cakap tentang masa depan dan harapan sedangkan awak dah hancurkannya dulu..
selamat berbahgia key..saya nak bagitau awak yg SAYA SAYANG AWAK. tapi saya tak mampu menangis lagi..saya pasrah.
thanx sebab pernah bahagiakn saya dalam tempoh beberapa bulan nie..

0 comments

suradd utk hubby

12:14 AM


heyy READERS . i know youu want me to tell a story , rite ? hahah . i will tell that story keyhh . remember this is secret between youu and me . huahua . rilex-2 , be cool dear . okeh now , start from here . first , i write a letter for him but i dont know he want to read or not that letter . we just can wait nd see . btw , that letter was in my hand maybe tomorrow i give it to fizi nd fizi give it to hubby . lets go , youu want to know what i write in the letter . i will type here

Hubby yg drindui ,
Buad kesekian kalinya , owgg mnta maaf . owgg thu owgg buadd ksalahan yg bsar . owg mlukaken hty dye . Tetapi , owgg mohon jgn bnci owgg . owgg ta mampu hdup tnpe dye . owgg prluken dye . owgg tnggu dye maafken owgg .
Owgg thu dye msih syggken owgg . klau dye ta snggup lpasken owgg drpade hdup dye , knape brdiam dri ? ta bolee ke kite mcm dlu ? bila-2 dye rase dye da maafken owgg , owgg alu-2 ken kdatangn dye kmbali ke sisi owgg smula . maafken owgg , ye ? kita mulaken mcm dlu ? kali nie , owgg akn brusaha sebaek mngkin utk mnjdi awek yg baek .
Mcm mne khidupan dye bile tade owgg dsisi ? mcm mne keadaan dye ? owgg harap dye sehadd . dye jgn runsing ya . owgg kesal sbb buadd dye mcm tuh . bile dye da maafken owgg , kmbali lha dsisi owgg . owgg dsini , mnanti dye . walau dmane dye brade , owgg doaken smuanye baek-2 je . Jauh dsudut htyy , owgg hrap snad dye ade dsisi , mnemani owgg saad owgg sedey nd gmbira . tapii .... owg ta ken pkse ataupun desak dye lgyy . owgg hnye akn brdoa . owgg yakin suatu haryy nnty doaa owgg akn dmakbulken . owgg hnye prlu brsbar , kan ? owgg doaken kbahagiaan kita akn brkekalan bumi nd akhirat . sribu kmaafan owgg pinta tat dye . owgg hrap dye akn kmbli ke sisi owgg . owgg sygg dye snad-2 . owgg ta na khilangan dye . jage diri elok-2 . jgn smpai sket ye sygg . owgg rndu dye . owgg rndu gelak tawa dye . owgg rndu pgangan tgn dye . sekian , jage dry keyhh . iloveyouuforever . salam . jgn nakal-2

with love ,
hunny

0 comments

to abgg muiz :)

Friday, July 8, 2011 7:44 AM


heyy abgg , jgn sedey ye . just buadd je ape yg adek suoh . abgg buadd je mcm adek ta pnaa wujud lam hdup abgg . buadd je mcm abgg ta pnaa jmpe adek . okeh ? adek twu abgg sedey . adek twu adek ta spatotnye buadd mcm nie tat abgg . bkan niad adek na buadd abgg sedey . ini utk kbaikan abgg jgx . abgg ken rmai adek angkdd . abgg pegy je lha tat adek-2 angkd abgg tuh . adek bkan smpurna lam hdup abgg . adek ta ssuai jdy adek abgg . diorngg ssuai . adek bwe bala je lam hdup abgg ken ? emm . abgg , adek ta jeles abgg ade adek angkd laen . adek ase mcm adek dsisih je . adek ta brmksd na tnggalken abgg . adek ta brmksd na lukeken htyy abgg . abgg , adek mnta maaf . adek sygg abgg snad-2 . hnye abgg sorangg yg boleh buadd adek trsnyum . okeh lha abgg . takecare yaa . iloveyouu :) . THE ENDD . salam

0 comments

youu mara ke munchidd ?

7:18 AM


youu mara ke munchidd ? soryy munchidd . ta brmksdd puns na buadd munchidd mcm tuh . munchidd , muchukk btul-2 mnta maaf . muchukk twu muchukk sala . tpyy muchukk sygg munchidd snad-2 . munchidd-2 , jgn lha mrajok lame-2 . muchukk sedey tade munchidd dsisi muchukk saad muchukk sedey nd gmbyra . please , jgn tnggalken muchukk . muchukk sygg munchidd snad-2 . huh ? muchukk da ta twu na buadd ape munchidd oii . muchukk mnta maaf snad-2 tat munchidd . tlongg maafken muchukk ye munchidd . hee ~ . okeh lha . fafay . THE ENDD . annyeong :) . salam

0 comments

storyy about todayy . heheh

4:16 AM


heyy-2 READERS that ILOVE . that ILOVEYOUU READERS ? hahah . maybe . nghee ~ . okeh now , start from here . heheh . tdy ken , ken ? nyny balek lha jlan . hubby ? emm , entah dye tat mne . dye balek lgy awal pde nyny . huh ? biar je lha . biar mara dye tuh hlang dlu . emm , mlas na gnggu orgg tnga mara ken ? hee ~ . then , nyny balek lha nan chika , ginger , peanut nd dania . fizi puns ade sme nan aliff . hahah . naek lha bas nan fizi ape sume . chika , ginger nd peanut pegyy Btu Feringghi g jmpe ehem-2 . hahah . fham-2 je lha ken ? hbes-2 naek bas tuh . nyny tnye fizi ' nmpa nyny tat tesco ta mse tuh ' . dye kata ' nmpa ' . nyny kata lha ' hg bgtaw fuadd ta yg hg jmpe nyny ? ' dye kata bgtaw , dye ckp mcm nie tat hubby ' weyy fuadd , ak nmpa wanyy tdy ' . hubby ckp lek ' mne ? mne ? . sbnrnye hubby ade dlam blik karoake lpas dye dnga fizi ckp mcm tuh , dye laryy smate-mate na jmpe nyny je , dye ta ingd ape da , dye cume ingd ( ak na jmpe wanyy , na jmpe wanyy ) . hahah . then fizi ckp tat dye ' dye da hlang lha fuadd , hg cri pa lgy ' . pas ue hubby buadd muke sedey . huh ? hubby , soryy bkan niad hunny ta na jmpe hubby , hty hunny saket bile tngok muke hubby . soryy ea . hunny sygg hubby sbnrnye . da hubby mara hunny . hunny trime je lha . soryy ea hubby . then , nyny nan fizi gelak . gyle babeng ken kmyy ? yeah ! semestinye . okeh lha . smpay sny je lha kowdd . THE ENDD . fafay . iloveyouu :) . ty :D

0 comments

grr ~ . gado lgy . emm

Tuesday, July 5, 2011 2:25 AM


heyy guys . soryy coz lame ta update bloggie . hahah . bz kowdd . heheh . emm . nyny tnsion gyle . ta abes-2 gado nan si dye . nyny ta snggup , ta snggup nd ta snggup . someone help mee !! emm . nyny gado nan dye coz nyny sit nan abg angkd nd adek angkd nyny . huh ? penadd da nan fighting nie . nyny na mnta maaf tpyy tade pluang na ckp nan si dye . hubby , please forgive me . i know i wrong . please forgive me . please , please nd please . YA ALLAH , bntu lha hmba mu ini . nyny btul-2 na mnta . sumpah ! tade pluang na ckp . nyny sygg dye snad-2 . if dye na break . nyny trpkse ikud je lha . klau keyhh . jgn fkir bkan-2 lak . nyny ta na tnggalken dye . nyny sygg dye plus-2 . sumpah ! nyny sygg dye plus-2 . nyny da ta twu na buadd ape . nyny ase nyny nie orgg yg pling bangang lam dunia nie . twu sbb pe ? sbb nyny sketken hty si dye . hubby , hunny twu hty hubby trluka tpyy hunny mnta maaf . hunny puns ta twu knpe hunny buad mcm nie tat hubby . hunny mnta maaf snad-2 . please maafken hunny . iloveyouuforever . hee ~ . THE ENDD . :)

0 comments